  • 1. Data: 2002-02-27 15:42:25
    Temat: sprawozdanie finansowe
    Od: "Szynal" <r...@d...pl>

    Witam grupowiczów

    Do deklaracji Pit36 należy dołączyć sprawozdanie finansowe za rok 2000 (DG -
    KPiR) czy są jakieś gotowe druki na takie cudo i gdzie można poczytać, co
    powinno znaleźć się w takim sprawozdaniu ?

    Rafał Szynalski

  • 2. Data: 2002-02-27 16:06:13
    Temat: Re: sprawozdanie finansowe
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Szynal <r...@d...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a5iuq8$66g$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > KPiR) czy są jakieś gotowe druki na takie cudo i gdzie można poczytać, co
    > powinno znaleźć się w takim sprawozdaniu ?

    Sprawozdanie finansowe dla KPIR?
    Czy aby na pewno dobrze przeczytales objasnienia do PITa?

    No i przyszukuj sie na jakas kare za nieterminowe zlozenie deklaracji :-))

    Karol

  • 3. Data: 2002-02-27 21:13:06
    Od: "Szynal" <r...@d...pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@b...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Czy aby na pewno dobrze przeczytales objasnienia do PITa?
    >
    > No i przyszukuj sie na jakas kare za nieterminowe zlozenie deklaracji :-))

    No tak - ogarnęła mnie chwilowa niemoc i pomroczność.
    "Sprawozdanie finansowe są obowiązani dołączać do zeznania podatnicy
    prowadzący księgi rachunkowe" - tak jest napisane. Ale na wszelki wypadek
    chciałbym się upewnić, że księgi rachunkowe nie mają nic wspólnego z KPiR.

    Rafał Szynalski

  • 4. Data: 2002-02-28 09:40:40
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szynal" <r...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chciałbym się upewnić, że księgi rachunkowe nie mają nic wspólnego z KPiR.

    PKPiR to księga podatkowa - natomiast za księgi rachunkowe uznajemy to co
    wymienia ustawa o rachunkowości - art 13 o ile pamiętam.

    Adam