  • 1. Data: 2003-01-27 21:10:55
    Temat: sprawozdawczość na KPiR
    Od: "Pata" <v...@w...pl>

    Kiedy składa się jakie deklaracje na KPiR? Czy vat można rozliczać
    kwartalnie a jeśli tak to czy trzeba złożyć jakieś oświadczenie w US?

  • 2. Data: 2003-01-28 06:05:08
    Temat: Re: sprawozdawczość na KPiR
    Od: "Beata" <b...@b...com>

    Składa się standardowo pit-5 (do 20-go) , vat-7 (do 25-go) . Możesz
    rozliczać się kwartalnie jeżeli podchodzisz pod Małego Przedsiębiorcę.
    Składasz odręczne zawiadomienie o przejściu na kwartalny vat. Obecnie możesz
    przejść od drugiego kwartału czyli od 1 kwietnia

  • 3. Data: 2003-01-28 07:36:10
    Od: "buba" <1...@w...pl.ANTYSPAM>

    > Składasz odręczne zawiadomienie o przejściu na kwartalny vat.

    a mozesz podac podstawe tego "odrecznie"? bo ja nie znalazlem..
    a moze chodzilo Ci o cos innego niz ja zrozumialem..

    pozdr
    bubbaaa

  • 4. Data: 2003-01-28 08:04:02
    Od: Jureq <j...@o...pl>

    buba wrote:

    > a mozesz podac podstawe tego "odrecznie"? bo ja nie znalazlem..
    > a moze chodzilo Ci o cos innego niz ja zrozumialem..

    Chodzi o to, że żadna ustawa ani rozporządzenie nie określa wzoru tego
    zawiadomienia więc musisz sobie ten wzór wymyśleć sam.

  • 5. Data: 2003-01-29 20:45:30
    Od: "Beata" <b...@b...com>

    składałam takie pismo w grudniu i tak jak wspomniał kolega , US poprostu nie
    ma takich druków.