  • 1. Data: 2008-04-09 18:10:35
    Temat: sprzedaż mieszkania
    Od: "Kamil Jarkowski" <k...@o...pl>

    Proszę o pomoc w następującej sprawie:

    W latach 1996-2001 budowałem mieszkanie i korzystałem z dużej ulgi
    budowlanej. W tym roku zdecydowałem sie na jego sprzedaż, lecz nie chcę
    przeznaczać uzyskanych pieniędzy na zakup nowego mieszkania. I tu pojawia
    się pytanie - czy nie będę zmuszony do zwrotu ulgi? I drugie pytanie - czy
    US nie upomni się o podatek dochodowy od sprzedaży (jeżeli tak to w jakiej
    wysokości)? Mieszkanie do dnia dzisiejszego nie ma formalnego odbioru
    technicznego.

    Pozdrowienia,
    Kamil

  • 2. Data: 2008-04-09 20:51:40
    Temat: Re: sprzedaż mieszkania
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Kamil Jarkowski" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > US nie upomni się o podatek dochodowy od sprzedaży (jeżeli tak to w jakiej
    > wysokości)? Mieszkanie do dnia dzisiejszego nie ma formalnego odbioru

    Czyli cały czas nie skończyłeś budowy.
    Jak już skończysz, to będzie musiał tam trochę pomieszkać, albo zapłacić
    podatek.