  • 1. Data: 2008-04-09 17:15:40
    Temat: Nadplata/niedoplata
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Z rozliczenia PIT-36L wyszla mi nadplata podatku, natomiast na PIT-38
    - niedoplata. Czy w takim razie mam zaplacic calosc za PIT-38 i spokojnie
    czekac na zwrot za PIT-36L, czy tez moge przelac tylko roznice?

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * Jabber ID: v...@c...pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ5JIV *

  • 2. Data: 2008-04-09 18:13:15
    Temat: Re: Nadplata/niedoplata
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Przemyslaw Frasunek w
    ublin.pl>:

    > Z rozliczenia PIT-36L wyszla mi nadplata podatku, natomiast na PIT-38
    > - niedoplata. Czy w takim razie mam zaplacic calosc za PIT-38 i spokojnie
    > czekac na zwrot za PIT-36L, czy tez moge przelac tylko roznice?

    Oglądałeś archiwum z ostatniego tygodnia?

    3 dni temu było podobne pytanie!

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]