  • 1. Data: 2003-01-20 11:06:27
    Temat: sprzedaz nakladow inwestycyjnych
    Od: "vic" <v...@y...com>

    Witam,

    Chodzi o moment powstania obowiazku podatkowego VAT. Sprzedaje 51% udzialu w
    gruncie w kwietniu, a 49% udzalow w grudniu wraz z nakladami.
    Czy procentowy udzial w sprzedanym gruncie wplywa na obowiazek podatkowy w
    VAT ?

    z gory dzieki, pzdr

  • 2. Data: 2003-01-20 18:14:12
    Temat: Re: sprzedaz nakladow inwestycyjnych
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    vic <v...@y...com> wrote:
> [...]
    > udzialu w gruncie w kwietniu, a 49% udzalow w grudniu wraz z nakladami.
    > Czy procentowy udzial w sprzedanym gruncie wplywa na obowiazek

    jak sam grunt to nie podpada pod VAT

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet