  • 1. Data: 2005-01-04 09:51:40
    Temat: stawka amortyzacji - Szanowni Grupowicze pomóżcie
    Od: "Kula" <k...@K...pl>

    Będę bardzo widzięczna za pomoc bo jestem młoda i niedoświaczona.
    Poszukuję stawik amortyzacji dla mebli kuchennych (jako element wypożenia
    biura).

    Pozdrawiam

    Kasia

  • 2. Data: 2005-01-04 11:37:50
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    "Kula" <k...@K...pl> wrote in message
    > Będę bardzo widzięczna za pomoc bo jestem młoda i niedoświaczona.
    > Poszukuję stawik amortyzacji dla mebli kuchennych (jako element wypożenia
    > biura).

    A ile kosztowały? Bo może można było jednorazowo zamortyzować?
    T.

  • 3. Data: 2005-01-04 18:12:31
    Od: "Kula" <k...@K...pl>

    > A ile kosztowały? Bo może można było jednorazowo zamortyzować?
    > T.

    6700 PLN netto niestety i jest to całość (jedna pozycja).

    Kasia

  • 4. Data: 2005-01-05 09:00:50
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kula" <k...@K...pl> napisał w wiadomości

    > 6700 PLN netto niestety i jest to całość (jedna pozycja).
    Grupa 8 podgrupa 808 stawka 20%

    O ile to nie jest biurko ludwika XVI:-)

    LG

  • 5. Data: 2005-01-05 09:07:46