  • 1. Data: 2005-11-16 11:24:18
    Temat: stawka vat na telefon
    Od: "Bombardier" <b...@y...com>

    Witam

    kupiłem telefon na allegro i dostałem fakture
    Telfon stawka vat zw
    prowizja komisowa 22%

    to chyba ktos zartuje ? czy to tak ma byc?

    telefon kosztowa 800 zł
    zapłaciłem za niego 820 koszty razem z wysyłką

    dostałem fakture na 800 zł
    a kwota vat na niej to 9,36

    czyli moge odliczyc sobie tylko 10 zł ?

  • 2. Data: 2005-11-16 11:27:09
    Temat: Re: stawka vat na telefon
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Bombardier wrote:

> [...]
    >
    > to chyba ktos zartuje ? czy to tak ma byc?
    >
    > telefon kosztowa 800 zł
    > zapłaciłem za niego 820 koszty razem z wysyłką

    Dokładnie tak ma wyglądać faktura VAT na sprzedaż komisową. Podatek
    jest naliczany tylko od marży

    > czyli moge odliczyc sobie tylko 10 zł ?

    Tak

  • 3. Data: 2005-11-16 11:45:39
    Od: "Bombardier" <b...@y...com>

    > Dokładnie tak ma wyglądać faktura VAT na sprzedaż komisową. Podatek
    > jest naliczany tylko od marży

    > Tak

    ale wał no to ładnie się dałem zrobić