  • 1. Data: 2006-05-31 23:46:42
    Temat: [stawka vatu] sprzedaż rzeczy uzywanej w d.g.
    Od: raffa <.@.pl>

    witam
    firma chce sprzedać kontener (na odpady)
    jaką stawkę powinienem zastosować ?

    dziękuję za pomoc

  • 2. Data: 2006-06-01 11:14:08
    Temat: Re: [stawka vatu] sprzedaż rzeczy uzywanej w d.g.
    Od: "ja.egoista" <...@...c>

    jureq napisał(a):

    > 3. Jak długo był używany?

    ponad 5 lat
    zakup w roku 2000
    na fakturze zakupowe - vat zwolniony

    czy mam rozumieć że przy sprzedaży obecnie również
    jestem zwolniony z vatu

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-06-01 11:16:18
    Od: raffa <...@...c>

    jureq napisał(a):

    > 3. Jak długo był używany?
    >
    >ponad 5 lat, zakup w 2000 r, stawka vat- zwolniony

    dziękuję za pomoc

  • 4. Data: 2006-06-02 07:04:41
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    raffa wrote:

    > firma chce sprzedać kontener (na odpady)
    > jaką stawkę powinienem zastosować ?

    1. A jaki jest normalnie VAT na kontenery?
    2. Z jakim VAT-em go kupiłeś?

  • 5. Data: 2006-06-02 08:01:37
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>