  • 1. Data: 2006-02-18 17:49:46
    Temat: strata z działalności a rozliczenie roczne
    Od: "Ewa" <c...@o...pl>

    Witajcie

    Mam mały problem i zastanawiam się jak to rozliczyć,a mianowicie - w
    zeszłym roku rozpoczęłam działalność gospodarczą (1 os., KPiR) i zakończyłam
    rok ze stratą z tej działalności. Oprócz działalności jestemn zatrudniona na
    umowę o pracę i z tego źródła mam dochód. W tym roku też mam stratę z
    działalności.

    Czy mogę tą stratę rozliczyć? Czy stratę z działalności mogę odliczyć od
    dochodu z pracy?
    Jak to rozliczyć?

    Ewa

  • 2. Data: 2006-02-18 17:59:57
    Temat: Re: strata z działalno?ci a rozliczenie roczne
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Ewa" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czy mogę t? stratę rozliczyć? Czy stratę z działalno?ci mogę odliczyć od
    > dochodu z pracy?
    > Jak to rozliczyć?

    Nie ma takiej opcji. Gdyby tak bylo, to - jak ktos sie kiedys na tej grupie
    wypowiadal - kazdy by prowadzil DG :)

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 3. Data: 2006-02-20 07:53:47
    Temat: Re: strata z działalności a rozliczenie roczne
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Ewa wrote:

> [...]
    > działalności.
    >
    > Czy mogę tą stratę rozliczyć? Czy stratę z działalności mogę odliczyć

    Wykazujesz stratę na PIT-36. W ciągu następnych 5 lat odliczysz ją od
    dochodów z DG, nie więcej niż 50% straty rocznie.