  • 1. Data: 2005-05-12 10:49:09
    Temat: strata z roku popszedniego -PIT
    Od: "Tomasz" <tom.tom.tom[usun]@wp.pl>

    Witam
    Pytanie laika moze ktos zechce odpowiedziec W zeszlym roku w dzialalnosci
    poniesiona zostala strata.
    wiem ze mozna ja teraz odliczac prze 5 kolejnych lat ( z tego samego zrodla
    ale nie wiecej niz 50 % w jednym roku) Czy rozliczaja sie w pitach strata ta
    powinna widniec na oddzielnej pozycje czy zalicza sie ja do kosztow ?
    Jakie sa sposoby rozliczenia tej straty z roku poprzedniego?
    dziekuje za ewentualna :-) odpowiedz
    Anna M

  • 2. Data: 2005-05-12 11:26:21
    Temat: Re: strata z roku popszedniego -PIT
    Od: "Tomek" <t...@o...pl>

    poprzedniego

  • 3. Data: 2005-05-12 12:07:10
    Od: "Tomasz" <tom.tom.tom[usun]@wp.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > poprzedniego

    ubieglego .? ;-) bo nie rozumiem
    Ania

  • 4. Data: 2005-05-12 13:12:34
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Tomasz wrote:

> [...]
    > ja do kosztow ? Jakie sa sposoby rozliczenia tej straty z roku
    > poprzedniego? dziekuje za ewentualna :-) odpowiedz

    PIT-5 pole 32

  • 5. Data: 2005-05-12 17:01:25
    Od: "Tomasz" <tom.tom.tom[usun]@wp.pl>

    > Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > >
    > ubieglego .? ;-) bo nie rozumiem
    > Ania

    dopiero zauwazylam.. popRZedniego :-) ;-) :-) :-) :-)

  • 6. Data: 2005-05-12 18:07:54
    Od: "lysiejacy" <l...@s...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> wspaniałomyślnie napisał (poprawiając swego
    przedpiścę)
    > poprzedniego

    i zacytował pod pod swoim postem, nic nie wyciął - pełna olewka netykiety...
    Innych korygujesz a sam nie potrafisz zastosować paru prostych zasad?
    http://klub.chip.pl/wincat2/netykieta.htm
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
    http://www.wsp.krakow.pl/papers/netykiet.html
    http://www.grush.one.pl/netykieta.html
    http://klub.chip.pl/wincat2/estetykieta.htm
    Skoroś taki spostrzegawczy i zasadniczy to się łaskawie dostosuj do zasad
    panujących na polskich grupach- są pożyteczne i znacznie mniej małostkowe niż
    twoje infantylne wytykanie cudzych potknięć
    pzdr