  • 1. Data: 2004-01-27 15:29:49
    Temat: szafka łazienkowa
    Od: "Krzysztof" <g...@p...fm>

    Witam.
    Szafkę łazienkową pod wpuszczana umywalke moge sobie odliczyć.

    Tylko, ze mam na fakturze nie "szafka pod umywalkę" ale "szafka łaziekowa
    MDF wg własnego projektu" na 1500 złotych. Czy nikt nie bedzie tego
    kwestionowal ? Nie podpadnie, że to trochę dużo ? Sama szafka kossztowała
    "tylko" 1000 ale stolarnia nie rozbiła mi faktury na oświetlenie, transport
    i montaż. Może to nawet lepiej :)
    Myślicie, że nikt się do tego nie doczepi ?

    Gdybym chciał byc uczciwy i odliczył z tej faktury tylko 1000*19% - to bym
    dopiero wzbudził sensację w US :)
    Co radzicie ? Iść na całość 1500*19% a potem w zaparte ?