  • 1. Data: 2002-11-03 18:00:17
    Temat: szukam softu do drukowania przelewów
    Od: "Stefan" <u...@f...onet.pl>

    Jak w temacie...
    Powinien spełniać poniższe cechy:
    1. drukować przelewy od różnych nadawców do różnych odbiorców,
    1a. w tym także "przelewy podatkowe"
    2. drukować na gotowych formularzach (skąd je wziąć???),
    3. drukować alternatywnie wpłatę na pocztę,
    4. wszystko musi być zgodne z IBAN.

    Drukarki laserowe,
    środowisko Windows '98

    Dzięki z Góry

  • 2. Data: 2002-11-03 18:49:07
    Temat: Re: szukam softu do drukowania przelewów
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

> [...]
    > 1a. w tym także "przelewy podatkowe"
    > 2. drukować na gotowych formularzach (skąd je wziąć???),
    > 3. drukować alternatywnie wpłatę na pocztę,

    www.biznesmen.com.pl
    Jacek

    --
    Jeśli chcesz coś do mnie napisać to usuń słowo spam z adresu

    Małżeństwo jest główną przyczyną rozwodów.

  • 3. Data: 2002-11-03 20:06:10
    Od: " Sark" <s...@N...gazeta.pl>

    Stefan <u...@f...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > 1a. w tym także "przelewy podatkowe"
    > 2. drukować na gotowych formularzach (skąd je wziąć???),
    > 3. drukować alternatywnie wpłatę na pocztę,

    www.mipro.pl
    Michalczyk i Prokop, produkują nadruki gotowe i program do ich wypełniania (
    w jednym sklepiku widziałem nawet chyba komplet za 27 zł)
    ///Metrum formularze - program do nadruku
    kod produktu: F-110-P
    cena detaliczna: 25,00 zł netto///
    /// PROGRAM DO NADRUKU NA FORMULARZACH

    METRUM - formularze. Program komputerowy przeznaczony do wypełniania
    znormalizowanych formularzy do nadruku, produkowanych przez wydawnictwo
    Michalczyk i Prokop Sp. z o.o. Umożliwia nadruk przy pomocy drukarki
    laserowej, atramentowej bądź igłowej.

    Aplikacja działa w systemie operacyjnym Windows, jest prosta w instalacji i
    łatwa w obsłudze. Usprawnia wystawianie dokumentów bankowo-kasowych, w
    znacznym stopniu automatyzując pracę człowieka. Umożliwia wydrukowanie
    zbiorczego zestawienia przelewów. Dzięki archiwum program zapewnia
    użytkownikowi szybki dostęp do danych. Stanowi doskonałe narzędzie dla
    przedsiębiorstw, w których wypełniano dotychczas ręcznie dokumenty przelewu /
    wpłaty gotówkowej///

    Pozdr.
    Sark