  • 1. Data: 2003-05-05 11:24:55
    Temat: [?-!] tel kom w firmie
    Od: "raV" <rafal_USUN_TO_@_USUN_TO_heya.pl>

    mam 1os DG
    jestem Vatowcem na KPiR
    wiem ze jezeli podpisze z operatorem umowe i kupie tel na firme
    to bede mogl sobie odpisywac vat i podatek z comiesiecznej faktury
    ale moje pyt dot. telefonu "na karte" -prepaid
    czy tak samo kupujac pakiet startowy na firme na fakture
    i potem doladowywujac konto.. kupujac zdrapki na fakture vat
    bede to tak samo mogl sobie co miesiac odpisywac vat oraz wrzucac kwote
    netto z faktur w koszta?

    pozdrawiam
    i czekam na odpowiedz
    Rafal