  • 1. Data: 2003-05-05 08:07:35
    Temat: Koszty reprezentacyjne
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    Witam!!!
    Googlarka byla bardzo mila, ale... slabo - u niej - z aktualnoscia. Licze
    wiec na podpowiedz, jak - WSPOLCZESNIE - przedstawia sie sprawa odliczen
    reprezentacyjnych [glownie interesuje mnie konsumpcja (w pierwotnej swej
    definicji)].
    Pozdrawiam!
    PL

  • 2. Data: 2003-05-05 09:28:05
    Temat: Re: Koszty reprezentacyjne
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "PL" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiec na podpowiedz, jak - WSPOLCZESNIE - przedstawia sie sprawa odliczen
    > reprezentacyjnych [glownie interesuje mnie konsumpcja (w pierwotnej swej
    ---------------------------------------
    pytanie zbyt lakoniczne a konkretenie co cię interesuje jaki limit czy
    odliczenie vat od konsumpcji Co to za konsumpcja właściciela czy kontahenta.
    Temat jest zawsze dyskusyjny ale podając więcej danych będzie można próbować
    ci odpowiedzieć
    Wiola

  • 3. Data: 2003-05-05 14:31:54
    Od: "PL" <p...@p...pl>

> [...]
    kontahenta.
    > Temat jest zawsze dyskusyjny ale podając więcej danych będzie można
    Dziekuje za "odzew" ;-)! Interesuje mnie - raczej - limit na konsumpcje
    wlasciciela. Jak "to" przepchnac, zeby nie wejsc w kontakt "barkiem w bark"
    ;-) z US. Bede wdzieczny za wszelkie podpowiedzi MIESZCZACE sie w granicach
    prawa.

    Pozdrawiam!!!
    Pawel