  • 1. Data: 2004-01-12 20:20:17
    Temat: telefon firmowy + romowy prywatne
    Od: Pan Kracy <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    Prowadzę działalność gospodarczą w miejscu zamieszkania. Chcę
    przerejestrować telefon stacjonarny z teściów (którzy tu do niedawna
    mieszkali) na firmę.

    Jest to jedyny telefon w mieszkaniu i z pewnością będzie również
    wykorzystywany prywatnie przez moją żonę. Jak mogę rozliczać rozmowy
    prywatne z telefonu firmowego?

    Czy fakturę telefoniczną (wystawioną na firmę) mogę wliczyć w koszty
    tylko częściowo, według bilingu?

    Pozdrawiam,
    --
    Michał

  • 2. Data: 2004-01-13 13:57:11
    Temat: Re: telefon firmowy + romowy prywatne
    Od: "ela" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Pan Kracy" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Michał
    >z tego co zrozumiałam Ty do telefonu podchodzisz tylko w celach słuzbowych
    ?
    ela

  • 3. Data: 2004-01-13 20:13:17
    Od: Pan Kracy <k...@p...onet.pl>

    ela wrote:
    > z tego co zrozumiałam Ty do telefonu podchodzisz tylko w celach słuzbowych

    Zgadza się.
    --
    Michał