  • 1. Data: 2005-06-09 20:27:48
    Temat: towar zuzyty do wykonania usługi
    Od: "bolo" <b...@i...pl>

    czesc
    kolejny moj problem dotyczy tego jak mam wpisywac do programu ksiegowego
    (fakt) zakup towarów które są zuzywane do wykonania uslugi i czy mam
    prowadzic jego ewidencje w magazynie?

    fakty: wiekszosc tych towarów to sa rzeczy drobne po kilka-kilkanascie zł
    (wtyczki, kable puszki)
    do kazdej usługi oprócz w/w drobiazgów sa wykożystywane rzeczy troche "mniej
    drobne" typu antena, switch, odbiornik (wartosc zazwyczaj okolo 100-300zł,
    chociaz czasami jest to odbiornik za 1500zł a mam tez w ofercie monataz na
    odbiorniku za 5000zł jesli to ma jakies znaczenie)

    i teraz nie wiem czy skoro na fakturze jest tylko usługa to powinienem takie
    zakupy ksiegowac jako towar handlowy, materiały, inne czy koszty uboczne
    zakupu

    czy moge zaksiegowac cala fakture jako "towar na montaze" 1szt czy musze
    kazda pozycje wpisywac towarA-2szt, towarB-5szt. towarC-3szt....

    jak to sie ma do faktu ze niektore z tych pozycji sa czasami sprzedawane
    jako towar bez wykonania uslugi?

    pozdrawiam
    bolo

  • 2. Data: 2005-06-11 13:57:15
    Temat: Re: towar zuzyty do wykonania usługi
    Od: "Krystyna Borek" <k...@h...waw.pl>

    bolo wrote:

> [...]
    >
    > jak to sie ma do faktu ze niektore z tych pozycji sa czasami
    > sprzedawane jako towar bez wykonania uslugi?

    Mógłbyś sobie WuZetki wystawiać do faktur na usługi.

    --
    Pozdrawiam,
    Krystyna Borek

    --> Odzyskaj swoje pieniądze --> http://rejestr.info <--