  • 1. Data: 2002-06-01 09:42:11
    Temat: tusz to pieczątki
    Od: "green" <f...@i...pl>

    Czy są jakieś przeciwskazania żeby używać pomarańczowego tuszu do pieczątki
    firmy?

  • 2. Data: 2002-06-01 09:50:40
    Temat: Re: tusz to pieczątki
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "green" <f...@i...pl> napisał w wiadomości:
    > Czy są jakieś przeciwskazania żeby używać pomarańczowego tuszu do
    pieczątki
    > firmy?

    Problemy z powielaniem dokumentów zawierających odcisk takiej pieczątki.
    Kolor pomarańczowy, żółty, jaskrawy zielony są bardzo trudne do kserowania.

    Serwiz

  • 3. Data: 2002-06-01 20:18:24
    Od: "Bolek LTC" <b...@g...com>

    Użytkownik green <f...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:2...@a...poleczki.dialup.inet
    ia.pl...
    > Czy są jakieś przeciwskazania żeby używać pomarańczowego tuszu do
    pieczątki
    > firmy?

    Jeśli Twój pomarańczowy jest bardzo podobny do czerwonego lub trafisz na
    wrednego urzędnika, który takowe podobieństwo wypatrzy to można to uznać za
    przeciwskazania.

    Czerwony tusz jest zarezerwowany dla urzędów administracji państwowej (no i
    wszystko co wiąże się z budżetem - np. szkoły)

    Bolek

  • 4. Data: 2002-06-02 08:16:02
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Bolek LTC wrote:

    > Czerwony tusz jest zarezerwowany dla urzędów administracji państwowej (no i
    > wszystko co wiąże się z budżetem - np. szkoły)

    Przepraszam, czy mógłbyś podać mi źródło tych rewelacji????

    --
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 5. Data: 2002-06-02 22:13:29
    Od: "Bolek LTC" <b...@g...com>

    > Przepraszam, czy mógłbyś podać mi źródło tych rewelacji????

    W zasadzie tylko taki, że zostałem kiedyś upomniony przez swoją górę, że
    tego robić nie powinienem (używać czerwonego tuszu), ale to jeszcze nie było
    w mojej własnej DG, tylko w 'odziale' organizacji pozarządowej którą
    prowadziłem.

    Bolek