  • 1. Data: 2006-12-19 13:04:47
    Temat: ubezp. zdrowotne- odliczenie
    Od: Schwester <j...@c...com>

    Witam!
    Czy składki na ubezp. zdrowotne z DG można odliczyć od podatku za umowę
    o pracę?

    --
    Schwester

  • 2. Data: 2006-12-19 13:50:04
    Temat: Re: ubezp. zdrowotne- odliczenie
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 19-12-2006 o 14:04:47 Schwester <j...@c...com> napisał(a):

    > Witam!
    > Czy składki na ubezp. zdrowotne z DG można odliczyć od podatku za umowę
    > o pracę?

    Mogę się mylić ale na PIT-36 składki zdrowotne idą zdaje się zbiorczo więc
    się samo odliczy

  • 3. Data: 2006-12-19 17:08:16
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 19 Dec 2006 14:50:04 +0100, t napisał(a):

    > Mogę się mylić ale na PIT-36 składki zdrowotne idą zdaje się zbiorczo więc
    > się samo odliczy

    Nie mylisz się. Oczywiście tylko 7,75% podstawy

  • 4. Data: 2006-12-19 23:59:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 19 Dec 2006, t wrote:

    > Mogę się mylić ale na PIT-36 składki zdrowotne idą zdaje się zbiorczo więc
    > się samo odliczy

    Ściślej rzecz biorąc, mogło chodzić o to że jak ktoś składa PIT-36L,
    PIT-37 i jeszcze na dodatek ów PIT od ryczałtu, to składki (zarówno
    społeczne jak i zdrowotne) moze sobie "podzielić" dowolnie.
    Czasem może się przydać do ratowania przed "przepadnięciem" składek :)

    pzdr, Gotfryd