  • 1. Data: 2005-02-27 15:48:34
    Temat: Sprzedaż programu komputerowego- podatki
    Od: "kivi" <d...@p...onet.pl>

    Witam,

    Napisałem program komputerowy, który zamierzam sprzedawacz w internecie. Jak
    mam odprowadzać podatek, ile % i co muszę zrobić aby nie łamać prawa. Czy
    to, że jestem studentem obniża koszty wydatków?

  • 2. Data: 2005-02-27 23:46:16
    Temat: Re: Sprzedaż programu komputerowego- podatki
    Od: "Olek" <O...@n...pl>

    Moze za duzo Ci nie pomoge, ale przede wszystkim musisz otworzyc firme.
    Chyba, ze piszesz te programy dla pojedynczych odbiorcow na umowy o dzielo.