  • 1. Data: 2004-02-03 10:03:26
    Temat: ulga budowlana
    Od: "Michu" <m...@f...polbox.com.pl>

    Witam wszystkich grupowiczów. Mam nietypową sytuację i proszę o pomoc.
    W 2001 roku wpłaciłem wkład mieszkaniowy do spółdzielni na mieszkanie i od
    liczyłem sobie ustawowe 19%.
    W 2003 roku spółdzielnia upadła jednak udało mi się odzyskać te wpłacone w
    cześniej pieniądze, które natychmiast wpłaciłem do innej spółdzielni miesz
    kaniowej.
    W związku z powyższym czy muszę oddać do US odliczone 19%, a jeśli nie to
    jaka istnieje możliwość aby od tego uciec. Za wszystkie sugestie i wskazów
    kie serdecznie dziękuję.