  • 1. Data: 2002-04-27 07:52:07
    Temat: ulga mieszkaniowa a prawo własności
    Od: "Adii" <s...@a...com.pl>

    Dzień dobry
    Czy może ktoś wie czy ulga na remont, modernizacje domu jest na małżeństo
    czy na dom.
    W domu mieszkają dwa małzeństwa rodzice i dzieci. Dom składa się z dwóch
    jakby odrębnych mieszkań na parterze i na I p. ( adres jednakowy )
    Właścicielem domu są rodzice ale dzieci mają z nimi umowę użyczenia na swoją
    część domu, która uprawnia ich do odliczeń zwiazanych z remontem swojej
    części. Pytanie jest tylko czy limit odliczeń jest osobny dla obu małżeństw
    czy w związku z tym że mieszkają w jednym domu to limit jest dla obu
    małżeństw wspólny.
    Szukając w przepisach nie znalazłam interpretacji takiej sytuacji, wszędzie
    jest tylko o małżeństwach. Tródno też powiedzieć czy pozostają na wspólnym
    gospodarstwie bo w zasadzie nie.
    Jakby Państwo postąpili w takiej sytuacji?
    Z góry dziękuję

    Adrianna

  • 2. Data: 2002-04-27 08:57:40
    Temat: Re: ulga mieszkaniowa a prawo własności
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik Adii <s...@a...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aadkqm$c4t$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > część domu, która uprawnia ich do odliczeń zwiazanych z remontem swojej
    > części. Pytanie jest tylko czy limit odliczeń jest osobny dla obu
    -------
    Tak

    Orka