  • 1. Data: 2002-09-23 11:50:03
    Temat: ulga podatkowa na zakup mieszkania
    Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl>

    Chyba ulga budowlana z 2001 została zmieniona na inną w związku z którą
    możliwe jest odlicznie odsetek za kredyt.
    Czy odsetki odliczam od dochodu, czy podatku?
    Czy dotyczy to mieszkań kupionych nowo wybudowanych, czy dotyczy także
    mieszkań zakupionych na rynku wtórnym?

    Gdzie mogę o tym poczytać?

    Smerf

  • 2. Data: 2002-09-24 17:39:48
    Temat: Re: ulga podatkowa na zakup mieszkania
    Od: "dudu" <d...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Smerf" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy odsetki odliczam od dochodu, czy podatku?
    > Czy dotyczy to mieszkań kupionych nowo wybudowanych, czy dotyczy także

    Odsetki odliczasz od podstawy obliczenia podatku,
    ulga nie dotyczy mieszkan zakupionych na rynku wtornym.
    (jesli sie myle niech mnie ktos poprawi).
    Na temat ulgi poczytasz np.tu:
    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/PODATKI2002/p
    df0121.html
    Art. 26b