  • 1. Data: 2003-03-11 10:44:14
    Temat: ulga remontow - wykaz artykulow
    Od: "tomek" <t...@w...pl>

    witam serdecznie wszystkich zgrupowanych

    czy wie moze ktos z szanownych panstwa gdzie mozna znalesc wykaz artykulow
    obietych ulga na remont i modernizacje mieszkania/domu. nie chodzi mi o
    wykaz robot tylko o wykaz przedmiotow czyli poprostu co mozna odliczyc
    (pedzle, mlotki iitp itd)
    z gory wielkie dzieki za pomoc.

    pozdrowienia
    tomek

  • 2. Data: 2003-03-11 12:09:48
    Temat: Re: ulga remontow - wykaz artykulow
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obietych ulga na remont i modernizacje mieszkania/domu. nie chodzi mi o
    > wykaz robot tylko o wykaz przedmiotow czyli poprostu co mozna odliczyc

    Wykazu z przedmiotami pedzel młotki itp poprostu nie ma
    Wiola

  • 3. Data: 2003-03-11 12:23:45
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 11-03-2003 13:09, Użytkownik Wiola Pikorska napisał:

    > Wykazu z przedmiotami pedzel młotki itp poprostu nie ma

    A a kurat pedzel, młotek itp to nie sąd materiały budowlane i odliczyc
    ich nie można.
    Głupota, wiem, ale nawet jak w czasie remontu zuzyjesz 10 pędzli to
    nadal nie jest materiał, niestety.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2003-03-11 12:25:50
    Temat: Odp: ulga remontow - wykaz artykulow
    Od: "tomek" <t...@w...pl>

    to na jakiej podstawie mam sobie zrobic odliczenia??? na oko to mi sie
    podoba a to nie??? bez sensu!!!!!! co za chore przepisy!!! napisali co ale
    czym to juz nie!!!

    B*** widzisz a nie grzmisz!!!!!
    tomek

  • 5. Data: 2003-03-11 18:51:01
    Od: "Miki" <m...@f...icn.pl>

    > A a kurat pedzel, młotek itp to nie sąd materiały budowlane i odliczyc
    > ich nie można.
    > Głupota, wiem, ale nawet jak w czasie remontu zuzyjesz 10 pędzli to
    > nadal nie jest materiał, niestety.

    Nie wiem czy to na temat i aktualne, ale jest Rozp. Min. Gosp. Przest. i
    Bud. z 21-12-1996r. (Dz.U Nr 156, poz. 788) w sprawie określenia rodzajów
    wydatków na remont i modernizację budynku mieszkalnego [...], o które
    zmniejsza się podatek dochodowy.(Uff) "Par 1 pkt 1) zakup materiałów i
    urządzeń"
    Czy młotek i pędzel są urzędzeniami? I jak o tym przekonać urzędnika US ;)

    Mirek

  • 6. Data: 2003-03-14 10:19:13
    Od: botwinka <b...@o...pl>

    On 2003-03-11 19:51, Użytkownik Miki napisał:
> [...]
    > urządzeń"
    > Czy młotek i pędzel są urzędzeniami? I jak o tym przekonać urzędnika US ;)

    Pismo Ministerstwa Finansów - Wicedyrektora Departamentu Podatków
    Bezpośrednich i Opłat Ministerstwa Finansów
    z dnia 22 lutego 1994 r.
    PO 2/10-8010-02042/94
    Biuletyn Skarbowy 1995/3 str. 10

    --
    Pozdrawiam Botwinka

  • 7. Data: 2003-03-14 20:37:23
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Czy młotek i pędzel są urzędzeniami? I jak o tym przekonać urzędnika
    US ;)

    Po zakończonym malowaniu należy pędzle i młotek
    w sposób trwały przytwiedzić do ściany jako element wykończenia.
    (z większej ilości pędzli można wykonać np. odliczalną osłonę na
    kaloryfer)

    :-)