  • 1. Data: 2003-03-11 09:43:43
    Temat: podatek od spadku
    Od: "kesser" <k...@w...pl>

    Witam
    Jakie są możliwości jeśli chodzi o zapłacenie podatku od spadku jestem w
    trzeciej grupie pokrewieństwa.
    Prowadzę działalność jestem rencistą ale ten podatek mnie wykończy.
    Ponoć dopiero po zapłaceniu podatku mogę pójść do spółdzielni i się
    zameldować, a co za tym idzie ewentualne spieniężenie(aby opłacić podatek)
    tego mieszkania nie wchodzi w grę.
    Jakie są możliwości umorzenia, rozłożenia na raty, prolongaty itd....?
    Słyszałem też że jest zapis w prawie podatkowym że jeśli opłata podatku może
    zachwiać moją egzystejncje (czy coś takiego ) to mogę nie płacić podatku czy
    to prawda???
    k...@w...pl