  • 1. Data: 2004-02-06 18:09:24
    Temat: ulga remontowa i kontynuacja duzej budowlanej
    Od: "alug" <a...@n...gazeta.pl>

    Witam,
    Czy odliczylibyscie Panstwo w ramach ulg jak w temacie cos co na fakturze
    zostalo opisane jako : OPRAWA OSWIETLENIOWA??
    a kuchnie gazowo-elektryczna????

    ug

  • 2. Data: 2004-02-07 01:07:38
    Od: "GARDU" <g...@W...interiaATUKROPKE.pl>

    Użytkownik "alug" <a...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Czy odliczylibyscie Panstwo w ramach ulg jak w temacie cos co na fakturze
    > zostalo opisane jako : OPRAWA OSWIETLENIOWA??

    NIE - urzędnik podepnie to pod lampy i abażury

    > a kuchnie gazowo-elektryczna????

    TAK i jeszcze zaznaczyłbym, że modernizowałem instalacje gazową

  • 3. Data: 2004-02-08 18:34:40
    Od: "alug" <a...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik "GARDU" <g...@W...interiaATUKROPKE.pl> napisał w
    wiadomości news:c01dnt$6ba$1@absinth.dialog.net.pl...

    > NIE - urzędnik podepnie to pod lampy i abażury

    > TAK i jeszcze zaznaczyłbym, że modernizowałem instalacje gazową

    a w ramach kontynuacji budowlanej tez mozna tak?
    pzdr.
    ug