  • 1. Data: 2006-08-17 22:22:05
    Temat: umowa komisu raz jeszcze
    Od: "agnesja" <m...@g...mm.pl>

    Witam!
    Czytam o komisie i już się pogubiłam. Mam spisaną umowę komisową
    z OF. Towar pochodzi z jej działalności gospodarczej, którą
    zamknęła.
    Sprzedaję towar wzięty w komis i nabijam go na kasę fiskalną, gdyż
    jestem Vatowcem i mam obowiązek posiadania kasy fiskalnej.
    Jak ma wyglądać rozliczenie z komisu i rozliczenie z regularnej
    sprzedaży. jest to sklep z odzieżą dziecięcą. Czy nabijać osobno
    na kasę towar mój i nie mój. Prowadzić dodatkową ewidencję, dla
    włąsnych potrzeb? I jak rozliczyć przychód z kasy fiskalnej?