  • 1. Data: 2005-04-26 07:41:28
    Temat: umowa kupna sprzedazy
    Od: "bart" <b...@p...onet.pl>

    Witam

    Prowadze dzialalnosc KPiR Vat
    Z tego co wiem przedmioty o wartosci do1000zl kupowane na zasadzie umowy
    kupna sprzedazy nie trzeba deklarowac i placic podatku 2% (pcc1)
    Co w przypadku jezeli zakup odnosi sie do drzewa (suche deski) w kolejnych
    miesiacach kupuje od tej samej osoby ilosci nie przekraczajacej w jednym
    miesiacu wartosci 1000zł natomiast w sumie dają wartosc z kolejnych miesiecy
    okolo 2800zł. Mam skladac deklaracje pcc1 (płacic 2% podatku)?

    b...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2005-04-26 08:10:12
    Temat: Re: umowa kupna sprzedazy
    Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm>

> [...]
    > miesiecy
    > okolo 2800zł. Mam skladac deklaracje pcc1 (płacic 2% podatku)?

    Z tego co wiem to nie, PCC placisz jesli wartosc umowy k/s w miesiacu z
    danym 1 kontrahentem jest > 1 tys pln.

  • 3. Data: 2005-04-26 08:36:34
    Od: "Plissken" <p...@w...pl>

    > Z tego co wiem to nie, PCC placisz jesli wartosc umowy k/s w miesiacu z
    > danym 1 kontrahentem jest > 1 tys pln.

    Lol, nie bardzo. Jednorazowa wartosc transakcji, nie ma znaczenia z kim i
    ile razy w miesiacu.

    pozdrawiam,

    Plissken

  • 4. Data: 2005-04-26 08:45:03
    Od: "bart" <b...@p...onet.pl>

    > Lol, nie bardzo. Jednorazowa wartosc transakcji, nie ma znaczenia z kim i
    > ile razy w miesiacu.

    To z tego by wynikalo ze zamiast kupowac cos za np 2000zl i placic 2% to
    moge podpisac dwie umowy dzien po dniu na 1000zl i nie placic?

    bart