  • 1. Data: 2006-01-03 10:53:27
    Temat: umowa kupna-sprzedaży wirtualnej rzeczy, prośba o pomoc
    Od: "IceCool" <m...@o...pl>

    witam
    sprawa wygląda tak:
    pewna firma chce podpisać ze mną umowe kupna-sprzedaży, reklama na stronie
    WWW
    umowe taką podpisze z ową firmą tylko raz
    pierwotnie miała być umowa o dzieło ale firma się wycofała
    a jedynym sposobem wyciągnięcia od nich należnych mi pieniążków jest
    podpisanie umowy kupna-sprzedaży
    i tu pojawiają się moje wątpliwości, kwota na umowie 900 zł.
    jak z podatkiem od takiej umowy, wypełniać PCC-1 ?
    i czy płacić od tego podatek dochodowy ?
    czy niepodchodzi to pod DG ?
    prosiłbym o pomoc bo nie chciałbym kłopotów z US

    pozdrawiam
    grzegorz