  • 1. Data: 2006-01-03 11:35:03
    Temat: przekroczenie progu VAT w danej transakcji
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    i nie zgloszenie dzien wczesniej do US checi placenia VATu. Takei
    zalozenie.
    Wiadomo ze podatku naliczonego w czesci przekraczajacej przychod 10 000 e
    nie mogę wtedy odliczyć ale podatek należny muszę zapłacić. I pytanie moje
    brzmi, jak to
    wpisać w ewidencji sprzedazy VAT ?

    Powiedzmy ze sprzedalem Rower za 230 zł, przy kwocie 50 zł przekroczylem 10
    tys euro.
    Faktury nie ma bo nie moglo byc, jest rachunek (zreszta ineresuje mnie tez
    sytuaca gdzi enie ma rachunku i sprzedaz nieudokumentowana)

    pozdrawiam

    P.