  • 1. Data: 2005-03-01 19:58:21
    Temat: umowa o dzielo a koszt uzyskania przychodu
    Od: "Marcin" <m...@2...pl>

    Witam,

    Czy koszt uzyskania przychodu w umowach o dzielo jest limitowany podobnie
    jak w wypadku umow o prace (zależnie od wariantow 1533-2300zł)?

    Prowadzilem w 2004 toche wykladow (koszt uzyskania przychodu 50%) i na
    pitcie mam pieciocyfrowy koszt uzyskania przychodu. Czy jest to prawidłowe i
    moge to bez dodatkowych działań wpisać do pit'u (37)?

    Z gory dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2005-03-01 20:01:56
    Temat: Re: umowa o dzielo a koszt uzyskania przychodu
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Marcin wrote:
> [...]
    > pitcie mam pieciocyfrowy koszt uzyskania przychodu. Czy jest to
    > prawidłowe i moge to bez dodatkowych działań wpisać do pit'u (37)?

    Limit dotyczy tylko umowy o pracę.

    z umów zleceń / o dzieło koszty dodajesz w całości tak jak masz,
    Te wykłady nie były z finansów, prawda ?

  • 3. Data: 2005-03-01 20:07:39
    Od: "Marcin" <m...@2...pl>

    witek wrote:
    > Limit dotyczy tylko umowy o pracę.
    > z umów zleceń / o dzieło koszty dodajesz w całości tak jak masz,

    Dziekuje!

    > Te wykłady nie były z finansów, prawda ?

    nie :)

    pozdrawiam, Marcin