  • 1. Data: 2005-03-01 19:28:29
    Temat: Odliczenie z tytulu studiow
    Od: "Belenus" <b...@p...onet.pl>

    Witam
    Jak zapewne wielu z Was i ja dostalem wezwanie do US za 2003 rok. W roku
    2003, jako ze byl ostatnim, kiedy mozna bylo dokonywac odliczenie z tytulu
    studiowania (zaocznie), zaplacilem za caly akademicki z gory. Niestety
    posiadam tylko dowody wplaty na konto uczelni i tu pojawia sie pytanie: Czy
    powyzsze dowody wystarcza US jako potwierdzenie kwoty od ktorej dokonalem
    odliczenia 19%?
    Pozdrawiam,
    Adam.

    --
    Would You like to know more ?

  • 2. Data: 2005-03-01 19:54:39
    Temat: Re: Odliczenie z tytulu studiow
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Belenus wrote:
> [...]
    > powyzsze dowody wystarcza US jako potwierdzenie kwoty od ktorej dokonalem

    wystarczą