  • 1. Data: 2005-08-31 09:27:51
    Temat: umowy o pracę
    Od: "Magdalena B" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Trochę NTG ale na prawie nie otrzymałam odpowiedzi.
    Czy pracodawca w umowie o pracę może wpisać jako miejsce wykonywania pracy:
    "siedziba pracodawcy oraz inne miejsca wskazane przez pracodawcę".
    Jakie konsekwencje dla pracownika rodzi taki zapis?
    Czy to może oznaczać, że taki pracownik nie będzie miał prawa do
    otrzymywania zwrotu kosztów podróży służbowych skoro każde miejsce wskazane
    przez przedsiębiorcę jest jego miejscem wykonywania pracy a nie miejscem
    oddelegowania?
    Jak ma odbywać się to wskazanie przez pracodawcę miejsca wykonywania pracy?
    I z drugiej strony: wydaje mi się że przy takim zapisie US może
    zakwestionować zasadność wypłacania delegacji (bo to dojazd do miejsca
    pracy) i mi je opodatkować. ZUS też może potrącić co uzna za należne.
    Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
    Pozdrawiam
    MB