  • 1. Data: 2003-04-09 09:52:20
    Temat: upoważniony do podpisywania faktur VAT
    Od: "| shap |" <s...@o...pl>

    1. Kto może byc taką osobą - pracownik, upoważniony przez właściciela, osoba
    postronna upowazniona przez właściciela?
    2. Jak wygląda takie upoważnienie (pisemne, ustne)?

    3. W moim przypadku jestem synem właściciela jednoosobowej firmy. Wygodniej
    byłoby właścicielowi, gdybym to ja odbierał niejktóre faktury od
    kontachentów.

    sorry za moją ignorancjęi dzięki za wszelkie informacje, jacek

  • 2. Data: 2003-04-09 10:02:42
    Temat: Re: upoważniony do podpisywania faktur VAT
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "| shap |" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kontachentów.
    >
    > sorry za moją ignorancjęi dzięki za wszelkie informacje, jacek

    nie ma w ustawach i rozporzadzeniach "o VAT" nic o upowaznieniach ani
    osobach upowaznionych.
    jest o osobie uprawnionej...

    Domoiuje poglad ze uprawniony jest kazdy, kogo wlasciciel upwazni chocby
    ustnie
    KC mie wymaga "ogolnie" zadnych szzegolnych form upowznienia.

    Jesli natomiast ojciez ustanowilby w panu pelnomocnika, moglbyPan zalatwiac
    tez inne sprawy.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-04-09 11:25:08
    Od: "| shap |" <s...@o...pl>

    dzięki za wyczerpujące informacje na temat os. uprawnionych
    > Jesli natomiast ojciez ustanowilby w panu pelnomocnika, moglbyPan
    zalatwiac
    > tez inne sprawy.
    Ustanowienie pełnomocnika należy zgłosić w wpisie o działalności gosp.,
    jeszcze gdzieś?

    jacek

  • 4. Data: 2003-04-10 20:37:43
    Od: "Tedi" <tedi1126(nospam)@inetia.pl>

> [...]
    > zalatwiac
    > Ustanowienie pełnomocnika należy zgłosić w wpisie o działalności gosp.,

    Tylko u notariusza.
    Przy wpisie do działalnosci gospodarczej juz nie mozna.