    From: "| shap |" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: upoważniony do podpisywania faktur VAT
    Date: Wed, 9 Apr 2003 11:52:20 +0200
    Sender: s...@o...pl@213.17.147.34

    1. Kto może byc taką osobą - pracownik, upoważniony przez właściciela, osoba
    postronna upowazniona przez właściciela?
    2. Jak wygląda takie upoważnienie (pisemne, ustne)?

    3. W moim przypadku jestem synem właściciela jednoosobowej firmy. Wygodniej
    byłoby właścicielowi, gdybym to ja odbierał niejktóre faktury od
    kontachentów.

    sorry za moją ignorancjęi dzięki za wszelkie informacje, jacek