  • 1. Data: 2007-04-26 15:29:17
    Temat: urlop wychowawczy a pieniadze
    Od: funieq <f...@v...pl>

    mam problem jestem w 9m-cu ciaży jak wiadomo później pójdę na urlop
    macierzyński.Po tym chciałabym iść choć na rok na urlop
    wychowawczy.Mam obawę, że finansowo nie wydołamy. W chwili obecnej
    nasz miesieczny dochód wynosi od 2200 do 2500zł. utrzymanie mieszkania
    + kredyt+ jedzenie to koszt około2000zł.Jeśli pójde na urop
    wychowawczy moja pensja zniknie i zostanie tylko 1400- 1500zł. Pojawią
    się wydatki związane z maluszkiem skąd mam wziąć resztę
    pieniędzy.jestem zatrudniona na stałe czy o zasiłki mam się starać
    tylko w pracy czy tez jeszcze w innych instytucjach. ile przy takich
    dochodach można dostać pieniędzy tak aby można było samemu dziecko
    wychowywać.nie ma u nas okolicy żłobka, a z rodziny tez nik nie
    pomoże.jedni nie mogą inni nie chcą.jestem załamana albo wrócę do
    pracy i czeka mnie życie na wariackich papierach dopóki dzidzia nie
    osiągnie wieku w którym do przedszkola będę mogła posłać , albo
    pozostanie w domu i zadłużanie się z miesiąca na miesiąc.Jeśli znacie
    jakieś sposoby pomóżcie. e-mail : f...@v...pl

  • 2. Data: 2007-04-26 22:28:04
    Temat: Re: urlop wychowawczy a pieniadze
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "funieq" <f...@v...pl> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    >osiągnie wieku w którym do przedszkola będę mogła posłać , albo
    >pozostanie w domu i zadłużanie się z miesiąca na miesiąc.Jeśli znacie

    na urlopie wychowawczym wolno ci pracować, po warunkiem, że nie koliduje to
    z opieką nad dzieckiem (rzecz ocenna).
    Możesz poszukać jakieś dorywczej pracy, która coś ci tam dorzuci do budżetu.
    Może wystarczy.
    Coś tam też zdaje sie można ponegocjować z obecnym pracodowacą, ale nie
    pamiętam już przepisów, co musi, a co może.
    Może u niego da sie na pół etatu, jak masz np. blisko z pracy do domu.
    Wszystko zalezy od charakteru pracy.