  • 1. Data: 2007-04-26 06:50:32
    Temat: Jeszcze raz pytanie o pit...
    Od: "Ewa" <p...@s...cc.pl>

    Witam,

    Myslalm, ze juz wiem wszystko ale jak sie wzielam za pit to zaczely sie
    watpliwosci.
    Poniewaz dzialalnosc jest opodatkowana w formie ryczltu to pit-28 oddalam do
    konca stycznia.

    Pod koniec stycznia 2006 zachorowalam i trwalo to pol roku a potem renta.
    Placilam w tym czasie skladke zdrowotna, ktorej nie odliczylam w pit-28 bo
    dochod mialam zerowy. Z ZUS otrzymalam pit-11 i pit 40A. Rozliczam to w
    pit-37 i nie wiem czy za okres, kiedy byłam na chorobowym moge w nim
    odliczyc oplacana przez siebie skladke zdrowotna?

    Pozdrawiam
    Ewa