  • 1. Data: 2003-10-10 11:11:41
    Temat: urzadzenie wielofunkcyjne - amortyzacja
    Od: "Robert" <r...@a...pl>

    Mam zamiar kupic ksero, ktore jest zarazem drukarka sieciowa, skanerem,
    faksem, posiada dysk twardy, pamiec operacyjna, karte sieciowa. Moze byc
    podlaczony do sieci komputerowej. Czy moge zaliczyc to urzadzenie do grupy 4
    czy tez musze zakwalifikowac to jako urzadzenie biurowe - grupa 8.

    Pozdrawiam

    Robert

  • 2. Data: 2003-10-10 13:28:58
    Temat: Re: urzadzenie wielofunkcyjne - amortyzacja
    Od: "Luqas" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    4
    > czy tez musze zakwalifikowac to jako urzadzenie biurowe - grupa 8.
    Proponuje podlaczyc "toto cudo" do komputera lub sieci komputerowej i
    potraktowac jak drukarke. A potem i tak, ktory inspektor z US sie wyzna "co
    to":-)
    Zgrabniej podchodzac do tematu mozna jeszcze sprawdzic PKWiU - wtedy powinna
    byc 99,99% jasnosc.

    Pozdrawiam
    Łukasz Góralczyk