  • 1. Data: 2003-10-10 10:09:49
    Temat: zmiana właściwości US
    Od: "wojtaszek" <B...@a...pl>

    Witam,

    Czy ktoś wie czy w związku ze zmianą właściwości urzędu (duży podatnik) może
    nastąpić wykreślenie z rejestru podatników VAT w dotychczasowym urzędzie i
    trzeba będzie się zarejestrować ponownie w nowym?
    Dzięki za sugestie.

    Pzdr

  • 2. Data: 2003-10-10 20:15:31
    Temat: Re: zmiana właściwości US
    Od: "Lidia" <w...@n...pocza.onet.pl>

    Użytkownik "wojtaszek" <B...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nastąpić wykreślenie z rejestru podatników VAT w dotychczasowym urzędzie i
    > trzeba będzie się zarejestrować ponownie w nowym?

    "Wykreślenie" czyli VAT-Z wraz z NIP-2 skłda się w dot.U.S. oraz VAT-R
    również z NIP-2 + wszystkie załączniki w
    nowym U.S.
    Jeszcze może być potrzebne pismo wyjaśniające,ale to zależy od U.S.-nie
    wszystkie wymagają.

  • 3. Data: 2003-10-10 20:33:05
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@S...post.pl>

    Użytkownik "Lidia" <w...@n...pocza.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nowym U.S.
    > Jeszcze może być potrzebne pismo wyjaśniające,ale to zależy od U.S.-nie

    ???
    VAT-Z ???
    a dlaczego akurat NIP-2 ???...

    Darek SP2BZW

    P.S.1 zła informacja jest gorsza od braku informacji....

    P.S.2.VAT-R jest również formularzem aktualizacyjnym

  • 4. Data: 2003-10-13 12:26:03
    Od: "/slawek.d" <w...@w...ASIO.pl>

    Użytkownik "Lidia" <w...@n...pocza.onet.pl> napisał w wiadomości

    > "Wykreślenie" czyli VAT-Z wraz z NIP-2 skłda się w dot.U.S. oraz VAT-R
    > również z NIP-2 + wszystkie załączniki w
    > nowym U.S.

    Podaj mi proszę adres siedziby nowego US.

    > Jeszcze może być potrzebne pismo wyjaśniające,ale to zależy od U.S.-nie
    > wszystkie wymagają.

    IMO wystarczy druk z rozporządzenia.