  • 1. Data: 2004-09-03 06:01:12
    Temat: usługi w polsce na rzecz kontrahenta usa
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Witam,

    firma z USA buduje w Polsce budynek.
    Zleca polskiej firmie wyszukanie odpowiednich projektantów, wykonawców i
    materiałów.
    Wszystko będzie zakupowane bezpośrednio przez firmę z usa.

    Czy polska firma za samo doradztwo/pośrednictwo/konsultację (jakkolwiek
    byśmy to nazwali) wystawia fakturę z 22% vat?
    Usługa jest wykonywana w 100% na terenie Polski.

    Wydaje mi się że tak, ale bardzo proszę o podpowiedź - nie jestem specem w
    tych sprawach....

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński