  • 1. Data: 2004-09-03 00:31:12
    Temat: Poszukuję wysokości stawek podatkowych w Norwegii.
    Od: "DJ" <d...@p...pl>

    Witam

    Być może to NTG, ale inne grupy pasowały jeszcze mniej.

    Poszukuję wysokości stawek podatkowych dla pracowników sezonowych w
    Norwegii. Wiem, że kwota podatku jest proporcjonalna do średniej "dniówki" w
    okresie zatrudnienia, ale potrzebne są mi konkretne liczby.

    Z góry dziękuję za wskazówki, gdzie mogę coś takiego znaleźć (poszukiwania w
    google niewiele dały)

    Pozdrawiam
    DJ