  • 1. Data: 2002-03-06 17:01:32
    Temat: uslugowe prowadzenie ksiag
    Od: "Iwan" <s...@w...pl>

    Czy kotos z Grupowiczow slyszal i byc moze wie cos wiecej o zmianie
    rozporzadzenia dotyczacego uslugowego prowadzenia ksiag rachunkowych, chodzi
    mi o zniesienie wymogu zdawania egzaminu dla osob z kierunkowym
    wyksztalceniem i stazem w ksiegowosci.

    Pozdrawiam
    Iwan

  • 2. Data: 2002-03-06 19:01:11
    Temat: Re: uslugowe prowadzenie ksiag
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Iwan wrote:

> [...]
    > rozporzadzenia dotyczacego uslugowego prowadzenia ksiag rachunkowych,
    > chodzi mi o zniesienie wymogu zdawania egzaminu dla osob z kierunkowym
    Przeciez dopiero co wprowadzili taki wymóg.
    Hmm.. ju chcą zmieniać?
    Nic nie słyszalam...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-03-21 13:53:25
    Od: "Marek" <a...@i...pl>

    Ja słyszałem o takim pomyśle - uczelnie prowadzące studia podyplomowe z
    rachunkowości podobno próbują przekonać Min.Fin. (w końcu dla uczelni to
    kasa...).
    pzdr Marek