  • 1. Data: 2003-04-25 07:09:23
    Temat: ryczałt samochodowy - podróżsłużbowa?
    Od: p...@m...hts.com.pl (Piotr Wierciak)

    Witam.
    Otzrymałem propozycję (prawdopodobnie nie-do-odrzucenia ;))
    przeniesienia do centrali firmy - ok. 60 km od obecnego miejsca
    pracy i miejsca zamieszkania. Przeniesienie nie wiąże się z
    podwyżką rekompensującą koszty przejazdów. Jak rozwiązać tą
    sytuację (np. w umowie o pracę ) przyznając mi ryczałt tak by "wilk
    był syty i owca cała". Czytałem sporo na temat ryczałtu na
    używanie samochodu prywatnego ale to dotyczy podróży lokalnych. W
    tej sytuacji należy chyba przyjąć przepisy o podróży służbowej.
    Proszę pomóżcie, czekają mnie negocjacje z pracowdawcą. Dodam
    jeszcze, że pracując w centrali teoretyczne obsługiwać będę kilka
    oddziałów w rożnych miastach.

    pzdr Piotr Wierciak

  • 2. Data: 2003-04-27 20:33:05
    Temat: Re: ryczałt samochodowy - podróżsłużbowa?
    Od: "Omulec" <s...@o...pl>

    > Proszę pomóżcie, czekają mnie negocjacje z pracowdawcą. Dodam
    > jeszcze, że pracując w centrali teoretyczne obsługiwać będę kilka
    > oddziałów w rożnych miastach.

    Dojazd do pracy nikogo nie obchodzi. Fizycznie za to nie dostaniesz
    rekompensaty.
    Mozesz dostac ryczalt na poruszanie sie w miejscu zatrudnienia +
    kilometrowka z odbytych w miesiacu delegacji.

    Omulec