  • 1. Data: 2004-02-05 10:05:33
    Temat: ważne !!! czy nadchodzący VAT będzie miał wpływ na akt notarialny???
    Od: "robert" <r...@e...krakow.pl>

    Piszę do Was z zapytaniem czy nadchodzący od 1 maja VAT będzie miał wpływ na
    podpisywanie aktu notarialnego?
    Jestem z żoną od niedawna posiadaczem mieszkania "z tkz. własnościowym
    spółdzielczym prawem do lokalu" czy gdybym po 1 maja
    podpisywał akt notarialny o ustanowienie odrębnej własności z udziałem w
    gruncie to czy vatem bedzie wtedy objęte mieszkanie to znaczy się jego
    wartość, no bo jeśli vatem mają być objęte mieszkania przy zakupie i
    sprzedaży to jak to ma się do tych np. wielkiej ilości spółdzielni i ich
    członków którzy chcą się przewłaszczać???????????

    Czy Ktoś coś wie na ten temat?
    Piszcie.
    Z góry dziękuje za odpowiedzi.