  • 1. Data: 2002-03-13 20:47:16
    Temat: wezwanie do zapłaty
    Od: Daro <e...@p...onet.pl>

    potrzebuję wzór dokumentu pt. "Wezwanie do zapłaty".
    Jeśli ktoś ma to jak może niech mi przyśle na adres: e...@p...onet.pl
    Zgóry dziękuje.

  • 2. Data: 2002-03-13 22:42:58
    Temat: Re: wezwanie do zapłaty
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Daro" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > potrzebuję wzór dokumentu pt. "Wezwanie do zapłaty".

    A nie wystarczy zadzwonić i zapytać kiedy zapłaci ?
    Liczysz , ze takie "napuszone" pismo cokolwiek wnosi ?????

    Powiem Ci , że nic nie wnosi i ląduje od razu w śmietniku

  • 3. Data: 2002-03-14 07:43:31
    Od: "mites3" <m...@p...onet.pl>

    > A nie wystarczy zadzwonić i zapytać kiedy zapłaci ?
    > Liczysz , ze takie "napuszone" pismo cokolwiek wnosi ?????
    >
    > Powiem Ci , że nic nie wnosi i ląduje od razu w śmietniku

    tak jest ale w przeciwienstwie do telefonu masz dokument ze wezwales
    dluznika do zaplaty
    i ... od razu do sadu drania ...

    i tyle mniej wiecej takie pismo wnosi

    pozdr. Rafal

  • 4. Data: 2002-03-14 21:59:43
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On 13 Mar 2002, Daro wrote:

    >+ potrzebuję wzór dokumentu pt. "Wezwanie do zapłaty".

    Hm...
    Musi być data (bo dokument), pisać "wezwanie do..." ;)
    i za co. Przesadzasz z formalizmem, IMO :) !
    (widziałem dopiski na fakturze: stanowi 1. wezwanie
    do zapłaty - chyba wystarczy !)

    Pozdrowienia, Gotfryd