  • 1. Data: 2002-03-13 15:46:50
    Temat: biuro rachunkowe ceny
    Od: "Mariusz Dusza" <d...@k...chip.pl>

    Prowadzę działalność, papierkami zajmuje sie biuro kosztuje mnie to 210 zł n
    a m-c. Mam z głowy ZUS KPiR, rejestry vat. Dwóch wspólników, bez pracowników
    ,ok 50 dokumentów zakupu na miesiąc + kasa fiskalna. Czy to dobra cena ? A
    ha miejscowosc jest prowincjonalna (na opolszczyźnie).

    Mariusz

  • 2. Data: 2002-03-13 16:20:10
    Temat: Re: biuro rachunkowe ceny
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz Dusza" <d...@k...chip.pl>
    napisał w wiadomości
> [...]
    > a m-c. Mam z głowy ZUS KPiR, rejestry vat. Dwóch
    wspólników, bez pracowników
    > ,ok 50 dokumentów zakupu na miesiąc + kasa

    Mój kolega (jednoosobowa dg i znacznie mniej
    dokumentów) płaci 150 zł/m-ąc w tym ma jeszcze
    rozliczenie roczne pitów za siebie i żonę
    niepracującą. Ma z biurem podpisana umowę.
    Drugi kolega za prowadzenie powyższych spraw,
    swoich i zony płaci 100 zl/m-c ale wszystkie
    dokumenty firmuje swoim nazwiskiem.

    Sark

  • 3. Data: 2002-03-13 21:25:59
    Od: "Andrzej W. Ząbik" <z...@k...com.pl>

    A ja ostatnio rozglądałem się za biurem rachunkowym dla siebie, oczywiście
    tanim
    i w Rzeszowie znalazłem dla ryczałtowca za 80zł, dla Vat'owce 130zł i tu
    firmuje księgowa swoim nazwiskiem na papierach, całkiem nieźle zważywszy na
    początek jak zacząłem się rozglądać min 200zł!!! Wiedza kosztuje - tylko
    czemu tak drogo.

  • 4. Data: 2002-03-14 15:11:04
    Od: "Mariusz Dusza" <d...@k...chip.pl>

> [...]
    > ,ok 50 dokumentów zakupu na miesiąc + kasa fiskalna. Czy to dobra cena ?
    > ha miejscowosc jest prowincjonalna (na opolszczyźnie).

    Roczne zeznania też wliczone
    Odbiór "papierów" u mnie w firmie ,pełna odpowiedzialność, ja dostaje kopie
    potwierdzone złożonych zeznań i wypełnione druki przelewów.

    Mariusz

  • 5. Data: 2002-03-14 19:55:05
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej W. Ząbik" <z...@k...com.pl>
    napisał w wiadomości
> [...]
    > firmuje księgowa swoim nazwiskiem na papierach,
    całkiem nieźle zważywszy na
    > początek jak zacząłem się rozglądać min 200zł!!!

    Kiedyś było jeszcze drożej ale w miarę zwiększania
    się ilości księgowych i tanienia oprogramowania te
    usługi staja się coraz tańsze. Poza tym wiel biur
    nastawia się właśnie na małych klientów i
    powszechność a nie elitsrność świadczonych usług.
    Jednak są jeszcze pazerne jednostki

    Sark

  • 6. Data: 2002-03-15 09:02:55
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    uwazam ze 80 zl za prowadzenie ryczaltowca lub 130 za vatowca to cena
    smiesznie niska, konkurecja zbija ceny , myslalem o otwarciu biura
    rachunkowego ale przerazaja mnie te niskie ceny , ilu trzeba miec klientow
    aby jakos zarobic , inna rzecz to kwestia odpowiedzialnosci kt jest duza. za
    wizyte u lekarz prywatnie placimy 60-80 zl za 20 minut,
    nie wiem czy moge tak porownywac,
    pozdrow jacek