  • 21. Data: 2004-03-27 00:05:31
    Temat: Re: win95 zamiast XP piractwo?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 21 Mar 2004, RoMan Mandziejewicz wrote:
    [...]
    >+ > Kłopot jest głównie z "optymalnym Windowsem" (98SE, czyli jeszcze
    [...]
    >+ Oczywiście, że był dostępny w wersji box.

    Znaczy: pomyliłem z 95 SE ? A to przepraszam :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd

  • 22. Data: 2004-03-27 01:23:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Gotfryd,

    Saturday, March 27, 2004, 1:05:31 AM, you wrote:

    > Znaczy: pomyliłem z 95 SE ? A to przepraszam :)

    Jeśli już, to 95 OSR2 ;-P

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 23. Data: 2004-03-29 21:24:41
    Od: "zetka" <z...@p...onet.pl>

    z tego co się orientuję to można zrobić downgrade (tylko z WinXP PRO) pod
    warunkiem że ma się poprzednią licencję legalną. Nośnik to za mało ...
    Microsoft ( a co za tym idzie policja czy BSA wymaga 3 dowodów licencji -
    nośnik to 1, książka z hologramem to 2, faktura to 3, np. orginalne podełko
    to 4)

    JW24

  • 24. Data: 2004-03-29 21:33:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 29 Mar 2004, zetka wrote:

    >+ z tego co się orientuję to można zrobić downgrade (tylko z WinXP PRO) pod
    >+ warunkiem że ma się poprzednią licencję legalną. Nośnik to za mało ...

    Czekaj: powiadasz że powinno się posiadać licencję na niższy
    system ? No to gdzie jakieś "downgrade" jeśli posiadacz prawa
    może *i tak* korzystać (ze starszego) systemu ??

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 25. Data: 2004-03-30 03:32:09
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    ortezjan.zabrze.pl...

    pod

    > Czekaj: powiadasz że powinno się posiadać licencję na niższy
    > system ? No to gdzie jakieś "downgrade" jeśli posiadacz prawa
    > może *i tak* korzystać (ze starszego) systemu ??

    No, trochę mu się pozajączkowało.
    Zapewne chciał powiedzieć, że mając licencję na win XP Pro można sobie
    zainstalować Win95.
    Ta zasada np. nie dotyczy Win XP home. W niej wg licencji nie wolno robić
    downgrade.