  • 1. Data: 2002-04-22 09:27:35
    Temat: www.fiskal.pl - serwis informacyjny
    Od: "fiskal" <m...@f...pl>

    Zapraszam na stronę www.fiskal.pl

    Mariusz Cieśla

  • 2. Data: 2002-04-22 19:40:05
    Temat: Re: www.fiskal.pl - serwis informacyjny
    Od: "Ryszard G" <r...@p...fm>

    Użytkownik "fiskal" <m...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:aa0kit$9q3$1@pippin.warman.nask.pl...
    > Zapraszam na stronę www.fiskal.pl
    >
    > Mariusz Cieśla

    Witaj
    super stronka, co za obfitość materiału :)
    ankieta jest genialna - nie wymaga wypełniania

    pozdrawiam
    Ryszard G.

  • 3. Data: 2002-04-23 11:42:55
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    fiskal wrote:

    > Zapraszam na stronę www.fiskal.pl

    Noooo, jeżeli Doradca prezentuje taki poziom kompetencji, jak webmaster
    to szczęścia życzę :-> I jeszcze zasady działania - wpłać 100PLN netto w
    ciemno i czekaj (!)
    Przypomina mi to sławetne historyjki ogłoszeń z cyklu "praca oferowana"
    (przyślij znaczki za 20 złotych i rób to co ja).
    Cacy!

    --
    = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 4. Data: 2002-04-23 11:49:38
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    > Przypomina mi to sławetne historyjki ogłoszeń z cyklu "praca oferowana"
    > (przyślij znaczki za 20 złotych i rób to co ja).
    > Cacy!

    ..każdy orze ( nie mylić z Orką ) jak może.
    Tam jednak pisze, że opłata ważna przez miesiąc :-]

    też Piotr

  • 5. Data: 2002-05-07 12:38:52
    Od: "fiskal" <m...@f...pl>

    "maup" <k...@m...in.tarnow.pl> wrote in message

> [...]
    > Przypomina mi to sławetne historyjki ogłoszeń z cyklu "praca oferowana"
    > (przyślij znaczki za 20 złotych i rób to co ja).

    Porad udzielam profesjonalnie i jakoś nie mam rekalamacji. Pieniądze też nie
    znikają, a jeżeli ktos chce się ze mną skontaktować osobiście ma również
    adres i numer telefonu, a także numer mojej licencji, więc o co Wam chodzi?
    W sieci już istnieję od 1997 roku, czyli 5 lat, dawniej pod adresem
    www.kki.net.pl/~podatki gdzie miałem po 150 odwiedzin dziennie. Widocznie
    ludzie lubią jednak proste strony.

    Pozdrawiam

    Mariusz Cieśla