  • 1. Data: 2003-05-16 22:51:01
    Temat: wydruk z banku internetowego dowodem wpłaty
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Jakiś czas temu było sporo nierozstrzygniętych dyskusji,
    dotyczących czy wydruk transakcji jaki można zrobić
    w banku internetowym jest dowodem wpłaty
    uznawanym przez US itp.
    Odpowiedź znalazłem na stronie Izby Skarbowej
    w Olsztynie, która została udzielona na zapytanie
    podatnika w sprawie indywidualnej.
    Czego dotyczyło pytanie możemy się dowiedzieć
    niestety jedynie z tytułu, który został nadany przez IS
    na potrzeby strony internetowej -
    "Dokonywanie wpłat z tytułu zaliczek na podatek
    dochodowy za pośrednictwem banku internetowego."

    US uznał, że dowodem potwierdzającym wykonanie
    operacji bankowej może być potwierdzenie przelewu
    wydrukowane z komputera.

    http://www.olsztyn.is.gov.pl/is/sip/pdf/pdf_44.pdf

  • 2. Data: 2003-05-17 20:39:54
    Temat: Re: wydruk z banku internetowego dowodem wpłaty
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 17 May 2003, Robert Kondraciuk wrote:
    [...]
    >+ Odpowiedź znalazłem na stronie Izby Skarbowej

    Thx. za fatygę :) (nie znalezienie, a informację na grupie :))

    pozdrowienia, Gotfryd