  • 1. Data: 2003-05-16 19:42:31
    Temat: Darowizna
    Od: "dklog" <d...@w...pl>

    Dzień Dobry! Czy od darowizny przyznanej mi przez rodziców muszę się
    rozliczać jak z przychodu?

  • 2. Data: 2003-05-17 06:31:39
    Temat: Re: Darowizna
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "dklog" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Dzień Dobry! Czy od darowizny przyznanej mi przez rodziców muszę się
    > rozliczać jak z przychodu?
    Darowizny podlegają odrębnemu podatkowi od darowizn i nie łączy się z
    przychodami.To czy trzeba płacić podatek od darowizny zależy od kwoty
    darowizny.Jest kwota zwolnina od płacenia coś koło 9000 ale dokładnie nie
    pamiętam na cel mieszkaniowy jest więcej .Łącznie sumuje się darowizny przez
    5 lat.
    Wiola

  • 3. Data: 2003-05-17 06:48:21
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > darowizny.Jest kwota zwolnina od płacenia coś koło 9000 ale dokładnie nie
    > pamiętam na cel mieszkaniowy jest więcej .Łącznie sumuje się darowizny
    Kilka postów niżej podałam link z ustawą od darowizn proponuje też poczytaj.
    Pozdrawiam
    Wioal