  • 1. Data: 2004-12-08 11:53:42
    Temat: wykup samochodu
    Od: "Baśka" <b...@p...pl>

    Samochód w leasingu (do maja ciężarówka). VAT odpisywany od czynszu.
    Umowa zarejestrowana w U.S.
    Teraz następuje wykup. Czy odliczyć połowę podatku, czy całość.
    Mam wątpliwości, ponieważ wykup to inaczej ostatnia rata, a jeśli od rat
    odpisywałam....
    Z góry dzięki:Baśka

  • 2. Data: 2004-12-12 17:04:10
    Temat: Re: wykup samochodu
    Od: "Piotrek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Baśka" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Teraz następuje wykup. Czy odliczyć połowę podatku, czy całość.
    > Mam wątpliwości, ponieważ wykup to inaczej ostatnia rata, a jeśli od rat

    Moim zdaniem nie wykup tylko zakup (umowa kupna sprzedaży) - faktura VAT,
    podatek naliczony i jeżeli zakup dokonmany był po 1 maja 2004 r. to
    obowiązują nowe zasady.

    Pozdr
    Piter